Minden, amire szükséged van: egy jó idézet...

Az idézetek korát éljük, manapság mindenre találunk egy jó kis mondatot, versrészletet, bölcsességet. Egy szép felhős háttér, egy rózsaszín felirat és már el is éred az álmaidat. Egy férfi és egy nő edzőcuccban, kockás hassal és nyilván a teremben talál majd rád a szerelem. Felkelő nap a kacskaringós ösvény végén és tudod, hogy a saját utadat járod. Az esőcseppek fekete-fehér képeken egyértelmű jelei a szomorkodásnak, a meleg árnyalatú szívecskékbe zárt feliratoktól viszont boldog leszel. Ezzel nincs is semmi baj, én például kifejezetten szeretem őket, főleg azokat, amiknek értelme is van, amik tényleg tudnak motiválni.

Az első félmaratonom lefutása óta tudom, hogy a "lehetetlen nem létezik". Persze az is igaz, hogy "csak az veszít, aki feladja, a többiek mind győztesek". Rendszerint "összezavarom a világot azzal, hogy hétfőn mosolygok" és "minden nap csinálok valami olyat, amit a jövőbeni önmagam megköszön majd". Nem igaz, hogy "ha akkor elkezdtem volna, amikor először gondoltam rá, már kész lennék", hiszen a "folyamat soha nem ér véget". 

"Most vagy soha", mert ugye "a kifogások nem égetik a zsírt", és "ma kell megtenni, mert a tegnap történelem, a holnap meg még nem jött el". "Minden nap egy jó nap a kezdéshez", és "minden reggel két választásunk van: tovább aludni és álmodni vagy felkelni és elérni az álmainkat". "Merj élni, meghalni bárki tud" és "ha a lehetőség nem kopogtat be hozzád, csinálj magadnak egy ajtót". Viszont te semmiképp "ne kopogtass a lehetőség ajtaján... simán rúgd be, mosolyogj és mutatkozz be!" A "sport a legjobb tanár", megtanítja, hogy "fájdalom nélkül nincs eredmény", hiszen a "siker létráját nem lehet zsebre tett kézzel megmászni." Tudom, hogy nem vagyok bölcs, mert "nem csak akkor beszélek, ha kérdeznek" és azt is megtanultam, hogy "az igaz barát az, aki nem engedi, hogy kihagyjam a lábnapot".

unnamed.jpg

"Mosolyogj a világra és az visszamosolyog rád", de ne aggódj, ha "megcélzod a Holdat és elvéted, akkor is a csillagok között landolsz". "Az igaz szerelem mindenkinek jár", "az mindent pótol, de azt nem pótolja semmi". "A szerelem maga a motiváció", és "pénzért nem lehet boldogságot venni". Nutella-t viszont igen, és "a Nutella maga a boldogság". Ha már itt tartunk, ne felejtsd el! "Nem tehetsz mindenkit boldoggá, nem vagy Nutella".

"Ne sírj, ha vége, mosolyogj, hogy megtörtént", mert "sosem tudhatod, mikor szeret bele valaki a mosolyodba". "Ha egy ablak bezárul, kinyílik egy ajtó", de "ha bezárod az ajtót, még mindig kinyithatsz egy ablakot". "Aki fél a vereségtől, a győzelembe menekül", de ne feledd: "mindig túléled azt, amibe egy kicsit belehalsz". 

unnamed_1.jpg

"Mindenhol jó, de legjobb otthon", hiszen az "az otthon az a hely, ahol a telefonod magától csatlakozik a WiFi-hez" (meg persze, "ahol nem kell behúzni a hasad"). "Értem én, csak leszarom", "ha azt mondod, túl nagyot álmodtam, mert én azt mondom, te gondolkodsz kicsiben". "Ha igazán akarod, teszel érte, ez ilyen egyszerű", "csak vedd körül magad olyanokkal, akikkel azonosak a céljaitok". "Ha abba akarod hagyni, gondolj rá, miért kezdted el"!

És a legfontosabb: "ne foglalkozz azokkal, akik a hátad mögött rólad beszélnek... nem véletlen, hogy mögötted vannak!" "Minden, amire szükséged van, ott van benned."

 

Írta: Kövesdi Andrea